Prima pagină > Personale. > Si niciodata nu-ti gasesti locul..

Si niciodata nu-ti gasesti locul..

Am mai deschis o sticlă. Mi-e milă de tine. Nu o să fii fericit niciodată. Nici cu mine, nici cu alta, nici singur. Cauţi mereu alt anotimp, alt loc, pe altcineva. Nimic nu e niciodată destul pentru tine. Când mi-ai zis că nu-ţi găseşti locul, ultima dată când ne-am văzut, mi-a venit să mă aşez pe jos şi să râd până se face noapte şi mă dau ăia afară din bar. Tu niciodată nu-ţi găseşti locul. Pentru tine niciodată nu e de ajuns ce ai.

Categorii:Personale.
  1. Decembrie 2, 2010 la 5:38 pm

    Ori are asteptari prea mari ori e in cautarea perfectiunii…si daca e asa nu o sa se aleaga cu nimic :))

    • Decembrie 2, 2010 la 5:42 pm

      ori ambele..si chiar cred ca nu se alege cu nimic..

  2. Decembrie 3, 2010 la 5:23 pm

    Bine ai revenit! :)
    cine e nestatornicul de care vorbesti?

  1. Decembrie 1, 2010 la 10:13 pm

Lasă un răspuns

