Prima pagină > Altele. > Si inca..

Si inca..

-Iti mai e dor de el?
-Care el?
-El…R.
-Da…
-Pai si nu ai de gand sa mai faci nimic?
-Nu.s-a terminat.Nu mi-a dat nici o explicatie.A plecat,pur si simplu.
-Nu te-a mai cautat?
-A incercat sa mai dea de mine dar nu i-am raspuns la telefoane si mesaje.
-Dar il iubesti…inca.
-Aa.dar nu se poate sterge modul in care s-a terminat.Stii ca eu nu uit si nici nu iert.M-am schimbat.
-Da…prea mult.eu zic sa-i mai dai o sansa.
-A avut destule.
-Cum crezi.Eu vreau doar sa-ti fie tie bine.
-Imi va fi !

 

‘Mor de dor si ma doare de mor, dupa o masca de fier.”

Dar totusi,eu nu-l mai vreau pe el..Eu te vreau pe tine..Asa ca te rog,lasa-ma sa cred ca sunt ingerul tau !

Categorii:Altele.
  1. Decembrie 1, 2010 la 9:39 am

    paacat, pacat, pacat ! gusta viata, apoi iubirea; avem timp toata viata pentru iubire, chiar si cand murim, dar sa ne bucuram pe deplin de viata, morti nu mai avem cum:)

  1. Noiembrie 30, 2010 la 10:13 pm

Lasă un răspuns

