Prima pagină > Personale. > Amestecat.

Amestecat.

Cand spun gata,pai chiar e gata!N-o sa sterg pata…Trec peste orice moment,nu vreau explicatii,ca mi se par cele mai penibile conversatii…Uit trecut,uit timp pierdut,uit sentimente.Uit tot,dar  nu uit de antecedente.N-am putut sa stau sa vad cum ma prabusesc..E prea devreme pentru riduri si lacrimi varsate,mult prea multe ganduri noapte de noapte.

Mama stiu ca nu-s destul de buna de pus in rama,dar  n-am regrete,stii..refuz sa cred ca sunt o drama.

Categorii:Personale.
  1. Aprilie 20, 2011 la 11:16 am

    e un sentiment prostesc in suflet cu care se joaca lumea din jur[javra[el]]…am ajuns sa ii spu javra cred ca din acelasi motiv …. in fine trecutul trecut ….prezentul prezent…am vrea noi caci el face in acelasi timp ca trecutu sa redevina prezent!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

