Prima pagină > Personale. > Timpu` trece.

Timpu` trece.

Acum stiu ce inseamna sa treaca timpul si pe tine sa te lase`n urma.

Stiu ce simt persoanele care isi promit ca o sa traiasca fiecare secunda ca si cum ar fi ultima.Stiu ce inseamna sa iti promiti sa te bucuri de tot ce iti trece prin maini,  sa nu porti ura nimanui indiferent cat de mult el te`ar indemna,stiu cum e sa vrei sa te razbuni pe cineva dar inima sa`ti dicteze usor ca nu trebuie.

N`am realizat pana acum ca nu trebuie sa`mi fac planuri de pe o zi pe alta,ci trebuie sa iau in piept tot ce mi se intampla a 2a zi fara sa`mi plang de mila. Ei mi`au dovedit ca trebuie sa fiu puternica pentru ei,si incerc din rasputeri sa nu ii dezamagesc.

Fac totul pentru cei la care tin si nu`mi pasa de consecinte. O sa plec sau nu, o sa le raman in suflet. O sa raman o amintire placuta probabil sau cel putin asa sper. Sper sa existe persoana care sa nu ma uite si sa ma pastreze pentru totdeauna la ea in inima.

Lupt cu oricine pentru el. Iubesc cu toata puterea mea pentru  ca nimic nu tine la nesfarsit si pentru ca ma bucur de el atat cat inca il mai am langa mine.

Pentru ca toti zic sa`ti traiesti copilaria cand ii vine vremea. Daca nu,o poti reinvia in adolescenta.

Dar daca tu esti la trei metri sub pamant? Daca timpul trece si tu ramai in urma? Atunci cand poti sa te mai bucuri de copilaria care ti`a trecut printre degete ?

Vrem sa ajungem mari intr`o zi. Ne facem planuri aiurea, nu tinem cont de nimic. Apoi vine ziua in care ne ducem si n`am reusit nimic din ce ne`am propus. Asa ca planurile nu tin niciodata.

Gandeste`te ca atunci cand iubesti,iubesti pentru moment,pentru sentimentele pe care le primesti atunci. Nu iubesti pentru viitor. Pentru viitor iubesti doar banii,si cand trec anii ramai fara ei,fara sentimente,fara suflet,fara stima de sine.

Rasplateste`I pe cei care te ajuta cu  ajutor la randul tau,pe cei ce te iubesc cu iubire,iar pe cei ce de urasc cu indiferenta pentru ca nu realizeaza ce fac.


N`ai sa stii ce se intampla a 2a zi deci nu`ti mai face planuri dementiale pentru zilele banale.

Categorii:Personale.
  1. denn
    Martie 30, 2011 la 8:12 am

    asa e viata cu bune si rele
    timpul va ramane mereu o constanta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

